سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید با کیفیت ترین پرک پت هات واش

پت چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

کلمه پت مخفف پلی اتیلن ترفتالات بوده از که از اسید ترفتالیک و اتیلن گلایکول ساخته شده است. از این پلاستیک در صنایع نساجی و بسته بندی غذا به عنوان فیبرهای پلی استری استفاده میشود. این مواد پلاستیکی مزایا و معایب فراوانی داشته به طوری که انعطاف پذیری، مقاومت در برابر ضربه، حمل و نقل آسان، سبک بودن، شفافیت، پایین بودن مصرف انرژی در تولید و مناسب بودن برای نوشیدنی ها از جمله مزایای آن به شمار می رود. اما معایبی نیز به همراه دارد که شامل افزایش ضایعات طبیعی به دلیل برگشت ناپذیر بودن و افزایش حجم زباله های تولیدی دارد. اما امروزه برای حل معایب پت ها مشاهده می شود که روش هایی ابداع شده که می توان اقدام به بازیافت آن نمود.

مزایای پت باز یافتی

پرک پت هات واش چیست؟

پت های هات واش در حقیقت ماده ای هستند که از بازیافت بطری های آب معدنی و نوشابه که پس از جمع آوری از زباله ها شسته شده و آسیاب می شوند به دست می آیند. این بطری های خرد شده به وسیله دستگاه های هات واش، درون حوضچه های آب داغ به همراه گل گیر ضد عفونی شده و از هر نوع آلودگی زدوده می شوند، سپس پرک های تمیز و مرغوب در کارخانجات نساجی مورد استفاده قرار می گیرند. اما در تولید پرک پت هات واش درصد میزان آلودگی بسیار اهمیت دارد و آن را با علامت اختصاری pmm نشان می دهند که معمولا بیشترین ناخالصی را در پت ها PVC ایجاد می کند از این رو کارخانه ها و خریداران این محصول از طریق آزمایشات مخصوص میزان درصد pmm پت های پرک شده را تعیین می کنند سپس با توجه به درصد ناخالصی، میزان قیمت پرک پت های هات واش را ارائه می دهند.

دستگاه بازیافت پت

در تهیه پرک پت هات واش، دستگاه بازیافت پت نقش زیادی را ایفا می کند زیرا همانطور که گفته شد گرفتن آلودگی های پت و تولید پت خالص توسط این دستگاه انجام می شود. اما توجه داشته باشید برای اینکه بتوان پرک پت هات واش مرغوب تولید نمود تنها وجود دستگاه کافی نبوده و لازم است که مراحل جداسازی ناخالصی و شستشوی آن به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد تا بتوان محصول بازیافتی مناسبی تولید کرد. یکی دیگر از دستگاه های ضروری برای تولید پرک پت هات واش دستگاه فلات است که این دستگاه کار شستشو و جدا کردن ناخالصی ها را برعهده دارد. به طوری که دستگاه درب ها و لیبل خا را از پت ها جدا می کند و این درب ها به مخزن کوچک تری منتقل می شوند. از دستگاه شن گیر نیز جهت تمیز کردن و شفاف شدن پت استفاده می شود، زیرا با ساییدن پت در این دستگاه آلودگی های آن به طور کامل از بین میرود. به طوری که در دستگاه شن گیر چسب هایی که بر روی پت ها وجود دارد به طور کامل جدا می شود. پس از این امر پت ها از حوض های آب داغ عبور کرده و تمیز و خالص برای تولید محصولات مختلف تحویل داده می شود.

پرک پت هات واش

همانطور که گفته شد پت، پلاستیکی است که ضایعات بسیار بالایی دارد و طبیعتاً اگر بتوان آن را به صورت اصولی بازیافت کرد به طور حتم سودآوری بسیار بالایی خواهد داشت. برای بازیافت این نوع پلاستیک اقدام به آسیاب کردن آن کرده که و در نتیجه می توان گفت پرک پت هات واش به معنای آسیاب کردن پت در دستگاه هات واش است. در عملیات پرک پت هات واش نیاز است که بعد از آسیاب کردن پت ها، آن را در وان ها و حوضچه های آب داغ گذشته تا آلودگی هایش از بین برود. تمامی این موارد با استفاده از دستگاه بازیافت پت صورت می گیرد. توجه داشته باشید مقدار آلودگی پت ها بسته به پی وی سی موجود در پت ها است بع طوری که می توان گفت در تهیه هات واش مقدار pvc بسیار مهم است و می تواند کیفیت آن را تعیین کند، زیرا بیشتر ناخالصی ها و آلودگی های هات واش به دلیل پی وی سی های موجود در آن است. پس اگر بتوان آلودگی های پی وی سی را از پت ها جدا کرد، طبیعتا می توان محصول مرغوب تری تولید نمود.

تولید با کیفیت ترین پرک پت هات واش

زمانی که شما بتوانید بهترین دستگاه های هات واش، سانتریفیوژ همچنین دستگاه شن گیر و مدرن ترین دستگاه های جداسازی را به کار ببندید مطمئنا این توانایی را خواهید داشت تا مرغوب ترین پرک پت هات واش را تولید کنید و مشهورترین تولید کنندگان پارچه، سبد لباس و البته قالی و بسیاری محصولات دیگر را از جمله مشتریان اصلی خود قرار دهید. همچنین این قابلیت را به دست آورید تا با آلیاژسازی پرک پت های هات واش آنها را مقاوم سازی کنید و در زمینه های بسیاری پت های بازیافتی را مورد استفاده قرار دهید.

تولید با کیفیت ترین پت هات

خرید و فروش پت های بازیافت شده

اگر شما به دنبال خرید پرک پت هات واش و یا فروش پرک پت هات واش هستید می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید تا پرک آسیاب شده را همراه با در و لیبل و یا بدون در و لیبل، شستشو شده به روش سنتی را زیر pmm 200 500 و 1000 به صورت نقد از شما خریداری کنیم. اگر هم می خواهید پرک پت هات واش مرغوبی را تهیه کنید به شما اطمینان می دهیم که فعالان این بازرگانی می توانند با کیفیت ترین پرک پت هات واش را با حداقل افت، همراه با ارائه تخفیف رطوبت به شما عرضه کنند. ما خریدار هر تناژی از پت پرسی و انواع ضایعات پت، پرک پت و هر نوع شکل دیگری از پت در هر نقطه ای از ایران هستیم و خرید خود را به صورت نقدی و یا مدت دارد انجام می دهیم.

این گروه بازرگانی به عنوان بزرگترین شرکت خرید و فروش پرک پت هات واش تمام عملیات صادرات نظیر تحقیقات بازرگانی، نقل و انتقال فیزیکی کالا و دیگر کارهای لازم را با عقد قرارداد با واحدهای تولید کننده پرک پت انجام می دهد. زیرا بازیافت بطری های ضایعاتی نه تنها سلامت محیط زیست را به دنبال دارد بلکه می تواند یک منبع درآمد برای بسیاری از اقشار جامعه به حساب آید. بنابراین ما می توانیم مواد اولیه واحدهای تولید کننده بازیافت پت را تامین کرده و آموزش های حرفه ای را در جهت بالا بردن ارزش افزوده به شما ارائه دهیم. همچنین این توانایی را داریم تا در کمترین زمان ممکن، شما تولید کننده گرامی که در کار بازیافت پت فعالیت می کنید را به کارخانجات الیاف معرفی کنیم و شما را به سود قابل توجهی برسانیم. از طرفی فروش پت دابل هات واش بدون چربی با pmm زیر 500 و همچنین رطوبت کمتر از یک درصد به همراه داشتن تنها 15 درصد رنگ آبی روشن به منظور تولید الیاف در منسوجات پارچه های پلی استری از جمله خدمات ما می باشد.

تشخیص قوطی پت از پی وی سی

از آنجایی که یکی از مهمترین دلایل آلودگی پت به مقدار پی وی سی موجود در آن بستگی دارد طبیعتاً تشخیص قوطی پی وی سی در هنگام جداسازی امری بسیار مهم می باشد. توجه داشته باشید برای اینکه بتوان پت مرغوب و خالص تولید کرد باید دقت کرد تا پی وی سی کمتری درباره وجود داشته باشد که این امر موجب می شود بعد از مرحله آسیاب کردن، شست و شو و جداسازی، خروجی شفاف تر و مرغوب تری تحویل بگیرید. زیرا به طور کلی بطری پت بسیار شفاف و انعطاف پذیر هستند و به دلیل مقاومت و سبک بودن مزایای زیادی دارد. در حالی که قوطی های پی وی سی این ویژگی ها را ندارند. شاید بسیاری از افراد فکر می کنند که قوطی های شوینده همگی از پی وی سی تولید می شوند اما لازم است بدانید نه تنها بطری های نوشیدنی بلکه بسیاری از بسته بندی های شامپو نیز از جنس پلی اتیلن است به طور کلی استفاده از پت ها برای قوطی های نوشیدنی بهتر بوده زیرا همانطور که گفته شد موجب می شود تا گاز موجود در نوشیدنی ها حفظ شود و طبیعتاً برای نگهداری انواع نوشیدنی ها مناسب می باشد.