سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونگی بازیافت پت

پت چیست؟

پلی اتیلن ترفتالات یا همان پت یک نوعی پلی استر می باشد که از دو نوع مونومر با نام های اسید ترفتالیک خالص همچنین گلایکول تشکیل شده است. این ماده سال هاست که به منظور ساخت ظروف بسته بندی غذایی و منسوجات نساجی به کار گرفته می شود و توانسته به دلیل مزایای بسیاری مانند حمل و نقل راحت، شفافیت، داشتن مقاومت بالا در برابر ضربه، سبک بودن همچنین انعطاف پذیری بالا، نگهداری و حفظ مقدار مناسبی از گازها و رطوبت ایجاد شده توسط مواد نوشیدنی، پایین بودن میزان انرژی در تولید آنها و از همه قابل بازیافت شدن آنها در بسیاری از صنایع دیگر نیز مانند تولید بطری های نوشابه و بطری آب معدنی به کار برده شوند. اما متاسفانه این محصول امروزه بیشترین حجم ضایعات دفعی و زباله ها را به خود اختصاص داده است که با تولید پرک پت هات واش می توانید علاوه بر حفظ سلامت محیط زیست، کسب و کار پر رونقی راه اندازی کنید.

پت بازیافتی

پرک پت هات واش چیست؟

پت های هات واش در حقیقت ماده ای هستند که از بازیافت بطری های آب معدنی و نوشابه که پس از جمع آوری از زباله ها شسته شده و آسیاب می شوند به دست می آیند. این بطری های خرد شده به وسیله دستگاه های هات واش، درون حوضچه های آب داغ به همراه گل گیر ضد عفونی شده و از هر نوع آلودگی زدوده می شوند، سپس پرک های تمیز و مرغوب در کارخانجات نساجی مورد استفاده قرار می گیرند. اما در تولید پرک پت هات واش درصد میزان آلودگی بسیار اهمیت دارد و آن را با علامت اختصاری pmm نشان می دهند که معمولا بیشترین ناخالصی را در پت ها PVC ایجاد می کند از این رو کارخانه ها و خریداران این محصول از طریق آزمایشات مخصوص میزان درصد pmm پت های پرک شده را تعیین می کنند سپس با توجه به درصد ناخالصی، میزان قیمت پرک پت های هات واش را ارائه می دهند.

تولید با کیفیت ترین پرک پت هات واش

زمانی که شما بتوانید بهترین دستگاه های هات واش، سانتریفیوژ همچنین دستگاه شن گیر و مدرن ترین دستگاه های جداسازی را به کار ببندید مطمئنا این توانایی را خواهید داشت تا مرغوب ترین پرک پت هات واش را تولید کنید و مشهورترین تولید کنندگان پارچه، سبد لباس و البته قالی و بسیاری محصولات دیگر را از جمله مشتریان اصلی خود قرار دهید. همچنین این قابلیت را به دست آورید تا با آلیاژسازی پرک پت های هات واش آنها را مقاوم سازی کنید و در زمینه های بسیاری پت های بازیافتی را مورد استفاده قرار دهید.

بهترین روش بازیافت بطری های پت

بیشتر کسانی که به بازیافت بطری های پت اقدام می کنند به اشتباه تصور کرده که تمام بطری های مواد شوینده پی وی سی هستند و بطری های نوشیدنی همگی از پت هستند و بدون در نظر گرفتن ظاهر و نوشته های بطری اغلب بطری های و قوطی های مواد شوینده را دور ریخته و مورد بازیافت قرار نمی دهند در صورتی که بهتر است بدانید برخی بطری شامپو ها و مایعات ظرفشویی از پت تهیه شده اند و حتی کلمه پت بر روی بطری ها درج شده است همچنین با نگاه کردن به ته بطری خواهید فهمید که اگر به شکل خطی باشد از جنس PVC است و اگر شکل نقطه ای داشته باشد از جنس پت می باشد.

بازیافت پت ها

چگونگی بازیافت پت

اگر به دنبال بهترین روش از بازیافت کردن پت ها و تهیه پرک پت های هات واش هستید باید تمام نکات اساسی را دانسته و با خرید دستگاهی که به انجام این کار اختصاص یافته است کار بازیافت پت را آغاز کنید، در انجام این کار پس از جمع آوری پت که همان بطری های نوشابه، آب معدنی و...هستند باید پت ها شستشو شده و در و لیبل های سطح آنها جدا شود. سپس پت ها درون دستگاهی با نام هات واش ریخته شوند و با آب داغ آلودگی پت گرفته شده و در نهایت پت خالص تولید شود. البته برای به وجود آوردن پرک پت هات واش تنها انجام این مراحل نمی تواند به طور کامل ناخالصی پت ها را جدا سازی کند بلکه باید پت ها مراحل دیگری را برای پرک پت هات واش شدن خالص پشت سر بگذرانند. یعنی پت ها پس از گذراندن چندین مرحله دیگر در نهایت آسیاب شده و به پرک تبدیل می شوند.

نکاتی مهم در تهیه پرک پت های هات واش

چنانچه در کار بازیافت پت فعالیت دارید و پرک پت هات واش تولید می کنید بهتر است بدانید که در شستشوی پلاستیک های متنوع و تهیه پرک از آنها کافی است پلاستیک ها را تمیز کرده و تنها رنگ ها را از آنها جدا کنید در صورتی که شستشوی پت ها باید با رعایت نکات اساسی انجام شده و شاخص آلودگی آنها پس از تولید پرک پت های هات واش تعیین شود. یعنی اگر میزان PVC و دیگر ناخالصی وجود داشته در پرک پت ها بیشتر از حد مجاز باشد، بار در کارخانجات استفاده کننده مورد قبول نخواهد بود و شما مجبور هستید بار خود را با قیمت بسیار پایینی به فروش برسانید از طرفی اگر سعی کنید با استفاده از بهترین دستگاه ها پرک پت های هات واش، پرک پت هایی را تولید کنید که پایبن ترین ناخالصی را داشته باشند مطمئنا شما مشتریان بیشماری رو به سمت خود جذب می کنید و سودآوری زیادی برای شما خواهد داشت.

خرید پرک پت هات واش

شما متقاضی گرامی اگر به دنبال خرید پرک پت های هات واش با ناخالصی بسیار پایینی هستید بهتر است بدانید ما به عنوان فروشندگان عمده این سایت بزرگترین و مشهورترین تامین کنندگان ضایعات پت در سراسر کشور می توانیم حجم بالایی از پت آسیابی، پریفرم همچنین پت برسی و....را در اختیار شما قرار دهیم. این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا مرغوب ترین پرک پت ها را با درصد ناخالصی ppm200 را عرضه کند و گامی بزرگ در پیشبرد سلامت محیط زیست بردارد.

خرید پت بازیافتی

فروش پرک پت هات واش

این بازرگانی با فروش پرک پت هات واش جزء بزرگترین فعالان و خریداران پت های بازیافت شده به شمار می آید و این قابلیت را داریم تا نمونه های مختلفی از ضایعات پت مانند پرک پت های هات واش همچنین پرک پت آسیایی و پت پرسی را به منظور استفاده در کارخانجات الیاف از هر نقطه ای در ایران خریداری کنیم. خوب است بدانید مشاوران ما می توانند شما را در زمینه خرید خطوط شستشو پت و راه اندازی دستگاه های هات و واش و دیگر دستگاه های مرتبط همچنین آموزش بازیافت پت ها راهنمایی کنند.