سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از گرانول مستربچ

گرانول بازیافتی چیست؟

شاید اولین مسئله ای که شما علاقه مند باشید اطلاعاتی را درباره آن بدست بیاورید مسئله گرانول بازیافتی باشد که آشنایی با آن می تواند برای شما بسیار مفید باشد. granule های پی وی سی که امروزه هزینه تولید آنها بسیار پایین تر است امروزه نقش بسیار مهمی را در صنعت پتروشیمی و در کل در تمامی صنایع ایفا می کنند. امروزه بسیاری از صنایعی که از این granule ها استفاده می کنند اهمیتی به بازیافتی بودن یا نبودن آنها نمی دهند و در نتیجه شما می توانید با هزینه ای کمتر granule های بازیافتی را برای خود تهیه کنید. این موضوع باعث شده است که این محصولات کاربرد بسیار زیادی داشته باشند. البته توجه داشته باشید که امروزه این محصولات دارای انواع مختلفی هستند که شما می توانید از هر یک از این محصولات در موارد مختلفی بهره مند شوید و از آنها استفاده کنید.

گرانول بازیافتی

چرا باید از این محصولات استفاده کنیم؟

شاید یکی از مهم ترین سوالاتی که برای شما پیش آمده باشد این باشد که چرا باید ما از این محصولات استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این granule ها به صورت کلی دارای سه مزیت بسیار مهم هستند که باعث می شود تا شرکت ها و افراد بسیار زیادی علاقه مند به استفاده از آنها باشند. اولین دلیلی که باعث می شود تا شرکت ها از این محصولات استفاده کنند مزایای اقتصادی است که تهیه این محصولات برای شرکت ها دارد. از آن جایی که این گرانول ها به صورت بازیافتی تولید می شوند شرکت ها می توانند با کمترین هزینه ممکن اقدام به خرید و تهیه آنها کنند و در نتیجه هزینه های خود را به میزان بسیار زیادی کاهش دهند. یکی دیگر از مواردی که باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به استفاده از این granule ها باشند این است که این محصولات به محیط زیست آسیب چندانی وارد نمی کنند و در واقع برای محیط زیست فواید زیادی نیز دارند چرا که باعث می شوند تا پسماند گرانول ها برای بازیافت دوباره جمع آوری شوند. آخرین مورد از مزیت های استفاده از این گرانول ها نیز این است که با استفاده از این محصولات میزان شما می توانید در مصرف منابع طبیعی زمین صرفه جویی کنید که این موضوع امروزه در صنعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

در مورد گرانول مستربچ اینجا بخوانید

گرانول

کاربرد گرانول بازیافتی

همانطور که قبلا اشاره کردیم، یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای فرایند گرانول سازی، بازیافت ضایعات پلاستیکی موجود در طبیعت می باشد که تجزیه آنها سال های زیادی طول می کشد. در صورتی که ضایعات پلاستیکی و به ویژه لاستیک های فرسوده خودروها، مجددا وارد فرایند تولید شوند، هم مشکلات زیست محیطی تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند و هم اینکه صنایع تولید کننده محصولات پلاستیکی می توانند برای تولید محصولات خود مواد اولیه بسیار ارزان تری را تهیه نمایند. علاوه بر این، گرانول بازیافتی برای تولید و ساخت قسمت های پلاستیکی تجهیزات پرکاربردی مانند؛ تلفن و لوازم التحریر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از کاربردهای مهم گرانول بازیافتی در صنعت برق می باشد. به طور مثال در ساخت روکش های پلاستیکی کابل های ضخیم می توان برای کاهش قیمت تمام شده آنها از گرانول های بازیافتی استفاده کرد. علاوه بر موارد گفته شده، صندلی ها و تانکرهای پلاستیکی آب از جمله موادی هستند که تولید آنها نیاز به مواد پلاستیکی بسیار زیادی دارد، حال اگر این مواد از مواد نو تهیه شوند، هزینه های تامین مواد اولیه تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند که از نظر اقتصادی به صرفه نخواهد بود، بنابراین استفاده از گرانول های بازیافتی برای تولید این مواد را نیز می توان یکی دیگر از کاربردهای مهم آنها برشمرد. صنایع تولید کننده گرانول بازیافتی در زمان تولید این ماده باید درصد استحکام و دوام آن توجه بسیار زیادی نمایند، چرا که گرانول بازیافتی بی کیفیت باعث ایجاد اختلال در فرایند تولید شده و محصولات تولید شده نیز به واسطه آن از کیفیت مطلوبی برخوردار نخواهند شد.

آشنایی با دستگاه گرانول ساز

در بسیاری از خطوط بازیافت پلاستیک، بیرون راندن مواد از آخرین مراحل به شمار می رود و از آنجایی که خارج کننده دستگاه گرانول ساز فقط مواد صاف و یکدست را دریافت می کند، بنابراین دستگاه باید به خوبی تمام مراحل تمیزکاری و خشک کردن پلاستیک های ذوب شده را انجام دهد تا در مرحله بیرون راندن گرانول ها با مشکل مواجه نشود. بنابراین اگر تخلیه گر ها 2 عدد باشند، نتیجه بهتری حاصل خواهد شد. دستگاه های گرانول ساز تک پیچه رایج ترین نوع دستگاه های گرانول ساز هستند که از ویژگی های زیر برخوردار می باشند.

  • اجرای بسیار آسان فرایند
  • ارزان تر از سایر دستگاه
  • عدم داشتن هیچگونه نقصی
  • داشتن هزینه های تعمیر و نگهداری بسیار پایین
  • فراوری محصولات در سطح بسیار بالا و ایده آل

خرید گرانول

جمع بندی و نکات پایانی

به صورت کلی انواع granule ها امروزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و شما هم ممکن است برای استفاده های شخصی و هم برای فعالیت های شرکتی و کارخانه ای نیازمند به تهیه این محصولات باشید. granule های بازیافتی مزیت های بسیار زیادی را برای شما دارند که به شما توصیه می کنیم که برای کاربردهای مختلف حتما از آنها استفاده کنید تا از مزایای آنها نهایت بهره را ببرید. فروشگاه اینترنتی ما شرایط بسیار خوبی را برای شما فراهم کرده است که می توانید با مراجعه به آن به راحتی هرچه تمام granule های مورد نیاز خود را از این طریق تهیه کنید. انواع مختلف گرانول ها کاربردهای مختلفی دارند، شما برای خرید گرانول محصولات حتما باید کاربردهای خاص خود را در نظر بگیرید و متناسب با کاربرد مد نظر خود اقدام به خرید کنید. در پایان تشکر می کنیم از شما که این مطلب را مطالعه کردید، امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد.